thanos

Thursday, July 13, 2006

Λες να μαι παράλογος

Δεν ξερω αν είμαι εγω περίεργος ή όλοι αυτοί που βλέπω να τρέχουν σαν τρελόι γύρω μου. Γιατί δεν ξέρω ,ψάχνω να το βρώ όμως. Δουλειά, σπίτι, ανυσηχία και αγχος για το αν θα καταφέρω να πάρω το καινούριο αμάξι που σκέφτομαι ,για να πάω και στα μπουζούκια 2 φορές τον μήνα (πως θα γίνει) αμάν έχω να πληρώσω και την πιστωτική.
Τρέχα μαλάκα τρέχα και όλα θα γίνουν για εσένα αλλα εσύ δεν θα έχεις κάνει τίποτα για τον εαυτό σου.

Δεν ξέρω αν είναι δική μου παραξενιά αλλά εμένα όλη αυτή η κατάσταση με πνίγει. Απο την μια θέλω να μείνω μακρυά απο όλα αυτά απο την άλλη νοιώθω το βάρος του αποτυχημένου και του διαφορετικού. Όμως σκέφτομαι, αν δεν έχει σημασία η σωματική και ψυχική υγεία του ανθρώπου τότε τι έχει.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home